«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

10ο Διεθνές Βαλκανικό Συνέδριο Ιστορίας στη Σαμψούντα: Εισήγηση του Δημάρχου Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκη

Από: Δήμαρχο Ύδρας κ. Γεώργιο Κουκουδάκη
«Στιγμιότυπο από την συμμετοχή μου, με την Ακαδημαϊκή μου ιδιότητα, στο Δέκατο Διεθνές Βαλκανικό Συνέδριο Ιστορίας στη Σαμψούντα (3-4/12/2016). Ο τίτλος της εισήγησης μου: «Η Ιστορική Εξέλιξη του Μακεδονικού Ζητήματος και οι Προοπτικές Εύρεσης μιας Λύσης Κοινής Αποδοχής: H Θέα από την Ελλάδα». Μια δυνατή εμπειρία σε μια Πόλη όπου ήκμασε ο Ποντιακός Ελληνισμός και πολλά κομμάτια της ακόμη θυμίζουν την μαρτυρική Ιστορία του. Η συγκίνηση για μένα ακόμα μεγαλύτερη όταν μπροστά σε ένα μεγάλο ακροατήριο από όλες σχεδόν τις Βαλκανικές χώρες μου δόθηκε η δυνατότητα μέσω της επιστήμης και της έρευνας μου να δηλώσω την Ελληνικότητα της Αρχαίας Μακεδονίας και του Πολιτισμού της. Ευχαριστώ τους Τούρκους συναδέλφους τόσο για την φιλοξενία τους όσο και για την πραγματικά εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων γύρω από ένα εύρος ζητημάτων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου