«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Σάββατο, 8 Ιουλίου 2017

Ανοιχτή επιστολή του Δημοτικού Συμβούλου κ. Παναγιώτη Μαρκαντώνη

Μαρκαντώνης Παναγιώτης
Δημοτικός Σύμβουλος
Ιούλιος 2017
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Αγαπητοί μου συμπολίτες ,
Τα έτη 2011 και 2012 όταν ήμουν Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου οι πολιτικοί μου αντίπαλοι, θέλοντας να με μειώσουν πολιτικά αλλά κυρίως ως άνθρωπο, διέσπειραν κακόβουλα ψέματα ότι δήθεν έχω τριώροφο αυθαίρετο και ότι κακώς παίρνω την αντιμισθία του προέδρου του Δ.Σ.
Στα 23 χρόνια που ασχολούμαι με την τοπική αυτοδιοίκηση πρώτη φορά δέχτηκα τέτοια αήθη και προκλητική επίθεση, που αγγίζει τα όρια του παραλόγου και της αλητείας. Είχα εξηγήσει τότε στο Δ.Σ. με μεγάλη σαφήνεια όλα αυτά που με αφορούσαν και είχα υποσχεθεί ότι θα ενημερώνω για τις εξελίξεις τόσο το Δ.Σ. αλλά και τον υδραϊκό λαό.
Οι ανέντιμες και ανήθικες κατηγορίες που εκτόξευσαν τότε διάφοροι είχαν στόχο τον τ. Δήμαρχο Άγγελο Κοτρώνη και εμένα σαν Πρόεδρο του Δ.Σ., όμως στην μικρή κοινωνία της Ύδρας το θέμα αυτό έγινε μεγάλο και τα βέλη έπληξαν και την οικογένειά μου.
Αφού, λοιπόν, ενημέρωσαν με επιστολή την αποκεντρωμένη διοίκηση και ζήτησαν την τιμωρία μου, δεν σταμάτησαν εκεί, ζήτησαν από την Εισαγγελέα και την ποινική μου δίωξη.
Πρέπει να σας ενημερώσω ότι στα τριάμισι χρόνια που ήμουν Πρόεδρος του Δ.Σ δεν πήρα καμία αντιμισθία και τα λίγα νόμιμα χρήματα που πήρα τα επέστρεψα στον Δήμο Ύδρας. Με πήγαν, λοιπόν, στα δικαστήρια εμένα και τον κ. Κοτρώνη ζητώντας την καταδίκη μας. Εκεί οι συκοφαντίες και τα ψέματα κατέπεσαν, έλαμψε η αλήθεια και το δικαστήριο μας δικαίωσε και μας αθώωσε!!
Αυτά τα χρόνια η ταλαιπωρία η δική μου και της οικογένειάς μου ήταν μεγάλη. Μέσα από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο σπιλώθηκα, λοιδορήθηκα και αμφισβητήθηκε η τιμή και η υπόληψή μου.
Κάποιοι ήθελαν να με μειώσουν πολιτικά , να αμφισβητηθεί το ήθος μου και η αξιοπρέπειά μου. Επεδίωξαν να με κοντύνουν πολιτικά όπως έλεγαν. Εγώ, όμως, με υπομονή εξηγούσα σε φίλους και γνωστούς τι πραγματικά είχε συμβεί.
Τώρα δεν χρειάζεται να δώσω άλλες εξηγήσεις, διότι η ετυμηγορία των δικαστών ήταν καταλυτική και δίκαιη και είναι μια γερή και αποστομωτική απάντηση σε όλους αυτούς που τόλμησαν να μειώσουν το ήθος και την ειλικρίνεια που με διακατέχει στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με την τοπική αυτοδιοίκηση.
Θεωρώντας ότι ο τελικός κριτής μας είναι ο υδραϊκός λαός, ελπίζω όταν έρθει η στιγμή να κριθώ απ’ αυτόν να με δικαιώσει και αυτός.

Με πατριωτικούς χαιρετισμούς
Παν. Εμμ. Μαρκαντώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου